VELKOMMEN

 

Monika L. Z. Petersen, www.monika.one


Velkommen til bloggen

Vi mennesker er energivæsener. Følelser er energi, og hjertet udsender elektromagnetiske bølger for enhver følelse. Ligesom enhver tanke udsender energi i form af elektromagnetiske bølger fra hjernen. Vi korresponderer kontinuerligt med hinanden og med universet. Vor livsenergi skal optimalt set flyde i uhindret flow, som vi er skabt til. Blokeringer i energistrømmen kan gøre os syge. Energi har således afgørende betydning for os.

Drevet af min passion for at dele vigtig viden formidler jeg forståelse for, hvordan energier påvirker mennesker. Det har nemlig afgørende betydning i forhold til, hvordan vi har det, og dermed også i forhold til balance contra ubalance (altså rask eller syg).

Oplevelser sætter aftryk i os. Oplevelser vi har taget byrdefuldt med ud i livet påvirker mere end man måske tror. Disse små og store aftryk kan være den hindring, der gør, at man ikke kan holde sig rask, hvorved sygdom/-e bliver en realitet. Disse aftryk skal opløses, så vi i stedet for symptombehandling får årsagsbehandling. Hvis ikke de byrdefulde blokeringer, som har sat sig, opløses, vil sygdom typisk opstå igen og igen i samme eller andre udtryk.

Der er meget vi selv enkelt kan gøre for at leve bedst muligt i balance. Andre besværligheder kræver hjælp.  Det skriver jeg om. Velkommen til mine udgivelser, som du kan læse om og købe på min side. Endvidere finder du link til podcast med mig, min YouTube kanal, energiøvelser og meditation med meget mere.

Du kan følge mig på mine to sider:
forfatterdelen samt energitræning i ord, billeder og video.

Samt på FaceBook, Skrivefilosof Monika L. Z. Petersen

 

Bedste hilsner 

Monika L. Z. Petersen

forfatter



#energi #flow #levfrahjertet




Kommentarer

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

DET BLIVER IKKE BEDRE

Energi er flere ting. Læs med her og lad dig inspirere